EDİRNE HAVSA İLÇE MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

Cumhuriyet İlkokulu Kantin İhale İlanı

Cumhuriyet İlkokulu Kantin İhale İlanı

İ L A N

HAVSA İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ´NDEN

Edirne İli, Havsa İlçesi Cumhuriyet İlkokulu Kantini Okul Aile Birliği Yönetmeliği doğrultusunda kurulan ihale komisyonunca, 2886 sayılı Devlet İhale Kanunun 51/g maddesine göre Pazarlık Usulü hükümleri çerçevesinde yapılacak ihale ile kiraya verilecektir.

A- İHALE KONUSU HAKKINDA BİLGİLER:

İşin Niteliği

Havsa Cumhuriyet İlkokulu Kantini Kiralaması

İşin Başlama Tarihi

Sözleşmenin yapıldığı tarihten itibaren

İşin Süresi

1 ( Bir ) Yıl

Okul Adı

Cumhuriyet İlkokulu

Bulunduğu Adres ve Telefon No:

Cumhuriyet Mh. Melahat Kilimci Cd. No:7 HAVSA/EDİRNE

0 284 – 336 35 00

Kantinin mevcut durum ve metrekaresi

Cumhuriyet İlkokulu bodrum kat – 30 metrekare

Yıllık Tahmini Kira Bedeli

4.500,00- TL. (Dört bin beş yüz Türk lirası)

Varsa demirbaş bedeli

--

Geçici Teminat bedeli ve teminatın Yatırılacağı Hesap No

135,00 TL

Ziraat Bankası Havsa Şubesi TR33 0001 0005 1179 7607 5850 03 no.lu Okul Aile Birliği Hesap Numarası

Kesin teminat

İhaleyi alan kişiden %6 kesin teminat alınır.

İhalenin yapılacağı yer ve telefonu

 

Havsa İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü- Hükümet Konağı 1. Kat

0 284 – 336 30 40

İhalenin yapılacağı tarih ve saati

05.02.2019 - Saat: 13.30

Öğrenci Mevcudu

238 (2018-2019 eğitim öğretim yılı e- okul verilerinden alınmıştır. )

 

 

a)      İhale dökümanı ihaleye katılmak isteyen istekliler tarafından Havsa İlçe Mili Eğitim Müdürlüğü Destek Hizmetleri Biriminden alınacaktır. İhale dökümanını almak isteyen istekli Havsa Mal Müdürlüğünün veznesine ihale doküman bedeli olarak 100,00.- TL. ( Yüz TL ) yatırarak alacağı dekont/makbuz ile Havsa İlçe Milli Eğitim Müdürlüğüne başvuracaklardır.

b)     Usulüne uygun olarak hazırlanmış ve istenilen belgeler ihale tarih ve saatine kadar kapalı zarf içerisinde Havsa İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü destek birimine verilecek, başvuru dosyasının üzerinde ihalenin adı, idarenin adı ve adresi ile ihaleye giren katılımcının adı soyadı ve adresi bulunacaktır. Başvuru dosyasının ağzı bantlanarak, ihaleye giren yüklenici tarafından isim soy isim yazılarak imzalanacaktır. Başvuru dosyasının komisyona elden teslim edilmesi gerekmektedir.

c)     İhaleye katılanlar ihale şartnamesi ve eki bulunan özel hükümlerin tüm maddelerini kabullenmiş sayılırlar. İleride bu düzenlemelerin aksine hiçbir hak talep edemez ve itirazda bulunamazlar.

d)     Yüklenicinin değişmesi durumunda; okul kantinine yapılan tesis masrafları, kullanım süresi ve amortisman dikkate alınarak okul, birlik, varsa ilgili meslek odası temsilcisinin ve gerektiğinde bilirkişi katılımıyla oluşturulan komisyonca takdir edilen meblağ, eski yükleniciye yeni yüklenici tarafından ödenecektir.

e)      İhale ilanı mesai saatleri içerisinde Okul ve İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünde, İlçe Milli Eğitim Web sayfasında (http://havsa.meb.gov.tr) ücretsiz olarak görülebilir.

f)      Belgeleri eksik olan katılımcıların başvuruları iptal edilecek, değerlendirmeye alınmayacaktır. İhale şartlarını taşımayanlarla, haklarında icra takibi yapılarak tahliye suretiyle işletme sözleşmesi fesih edilenler, daha önce okul kantini işletirken işletme sahibi veya Okul Aile Birlikleri tarafından işletme sözleşmeleri fesih edilenler, daha önce kantin işletme işinde bulunurken işletenin kusuru nedeniyle sözleşmeleri fesih edilenler, ihaleye çıkacak olan okula ait kantin için ödenmemiş kira borcu bulunanlarla eşleri ikinci dereceye kadar kan ve sihri hısımları ihaleye iştirak edemezler. Bu şartı çiğneyerek ihaleye girenler üzerine ihale yapılmış bulunsa dahi ihale bozulur. Geçici teminatı ilgili okul Aile Birliği hesabına iradı kayd olunur. Sözleşme fesih edilir ve kantini kullananların tahliyesi yapılır.

g)     İhaleye katılmak isteyenler istedikleri takdirde Okul kantinini mahallinde Okul Müdürlüğü’nün nezaretinde görebileceklerdir.

h)    Kantin mahallinde sabit tesis ve demirbaşlarda Okul Müdürlüğü’nün onayı olmadan kesinlikle tadilat ve değişiklik yapılmayacaktır.

i)      İhaleye katılmak için başvuracak müstecirlerde aranılacak özellikler ile ihale komisyonuna ibraz etmeleri gereken belgeler aşağıda sıralanmıştır.

 

B-İHALE KOMİSYONUNA VERİLECEK BELGELER

1-    Yerleşim yeri belgesi (Son altı ay içerisinde alınmış olmak)

2-    Nüfus kayıt örneği (Son altı ay içerisinde alınmış olmak)

3-     Cumhuriyet Savcılığından veya e- devletten alınan sabıka kaydının olup olmadığına ilişkin adli sicil belgesi(Son altı ay içerisinde alınmış olmak)

4-     Herhangi bir sağlık kurum ve kuruluşundan son altı ay içerisinde alınmış olan sağlık raporu

5-     Mesleki yeterlilik belgesi T.C. Milli Eğitim Bakanlığı Strateji Geliştirme Başkanlığının 2006/18 sayılı genelgesinin 16. Maddesine göre, Kantin İşletmeciliği meslek dalı, 06.02.2006 tarih ve 26072 sayılı Resmi Gazetede yayımlanarak 3308 Sayılı Mesleki Eğitim Kanunu kapsamına alındığından, Okul Aile Birliği Yönetmeliğinin 20. Maddesine göre yapılacak Kantin Kiralama ihalelerinde katılımcılardan Kantin İşletmeciliği Ustalık Belgesi aranır. Ancak katılımcılardan hiçbirisinde ustalık belgesi bulunmaması durumunda işyeri açma belgesi, kalfalık, kurs bitirme belgelerinden en az birine sahip olması şartı aranacaktır. ( Ustalık, Kalfalık ve kurs Bitirme belgelerinin Asılları ya da belgeyi hak ettiğine dair ilgili kurumdan alınan yazı verilecektir. )

6-     Başka kantin işletmediğine ve ihalelerden men yasağı olmadığına dair belge ( Edirne Kantin İşletmeleri Esnaf Derneği’nden alınacaktır. )

7-    Geçici teminat belgesi, yıllık tahmini kira bedelinin % 3’ü olup, bu bedel ilgili Okul Müdürlüğü’nün Okul Aile Birliği hesabına yatırılacak veya Mevduat veya Katılım Bankalarının verecekleri 2886 sayılı Devlet İhale Kanununa göre hazırlanmış süresiz ve limit içi düzenlenen, işin özelliği belirtilen, teyit yazısı ile birlikte teminat mektubu olarak ihale komisyonuna teslim edilecektir.  (Dekonta açıklama olarak; ihaleye giren şahsın adı soyadı, ihalesine girilen okulun adı ve “geçici teminat bedeli” olduğu yazdırılacaktır. )

 

8-    Doküman Alındı Belgesi

 

9-     Başvurular katılımcı veya vekili (Noterden vekaletname ibrazı olan) tarafından bizzat yapılacaktır.

C-İHALEYE KATILACAK KİŞİLERDE ARANACAK ŞARTLAR

1-    T.C. Vatandaşı olmak.

2-    Yüz kızartıcı suçtan hüküm giymemiş olmak

3-    Başka bir kantin işletiyor olmamak.

5-   İhaleye gerçek kişiler katılacak olup, Şirketler, dernekler, vakıf ve birlikler ihaleye katılamaz.

4-    İhaleden men yasağı almamış olmak.

 

 

 

 

 

 

İHALE KOMİSYONU

Fatih Caddesi Hükümet Konağı Kat 1 22500 Havsa/EDİRNE - 0(284)336 30 40 e posta havsa22meb.gov.tr / 143437meb.k12.tr

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.